- EmJay Photography -

Ibland lämnar EmJay djungeln....

Kategori: Porträtt, Människor

Vanligen så fotar jag mest makro, rost, natur, blommor och andra skumma abstrakta saker men det är ju alltid kul att vidga sina vyer.
Porträttfoto har väl aldrig vart mig grej riktigt då jag saknar mycket av utrustning, möjlighet till studio samt en del kunskap om det, Givetvis funkar ju utomhus men det beror ju helt och hållet på vad bilden skall användas till oxå.
 
Det senaste har jag dock fått frågan om att fota just människor och man kan ju inte lära sig nåt om man inte testar. Nedan finns två av de fotningar jag gjort till andra (var givetvis fler bilder än bara två men dessa är de två jag själv gillar).

 
Fotosession med Vera Lisenstedt (Lisensteds Fastighetsförmedling) för en artikel till en mäklartidning.
 
Fotosession med tributebandet Motördads (dom ville ha lite bandbilder och alltid kul att kunna hjälpa vänner).
 
Kommentera inlägget här: